搜尋此網誌

2013年10月20日星期日

政府橫死掂死,也不要自殺

今日又唔知幾多人出來遊行,近日人人出文估王維基死因,我又試下估!

事實上,筆者也很想講下現時傳媒的生態。有很多人認為今次王維基不獲發免費電視牌照,是因為政府要收窄言論自由空間,事實上看過NOW TV 和 Cable 的人都知, 這兩個台對梁振英都並不友善,而且現時香港電台、商台、明報、信報都係鬧政府鬧飛起,蘋果日報更擺明是反政府報紙,真係睇唔到係收窄言論自由作理由。

以局外人身分去看整個媒體生態,可能你會更加體會真正理由。今次發牌三揀二,㨂了NOW 和 Cable,都是以製作資訊節目為主,只有HKTV是擺明車馬跟無綫鬥拍劇集,又搶演員又搶導演,那麼政府怕HKTV會鬥死無綫?言則HKTV一定贏的嗎?誰勝誰負還是未知之素。

根本上現在媒體廣告係正在收縮,網上媒體廣告正在擴張,你看Google 和 Facebook業績就知。現時人們看電視的習慣已經改變,很多人晚間的娛樂都不是看電視,而是約埋幾個朋友上Skype一齊打Game, 亦有一些人看YouTube, 上網看劇集,電視媒體競爭肯定比2009年(當初諗住發牌時)激烈。

競爭激烈又會點呢?你看電台、報紙媒體就知道,以前電台DJ播歌掠水的,現在又YouTube 又iTune, 搶晒生意,結果自己揾生存空間,就係反政府有市場,港台又係,越來越少人睇,擺正牌反政府,為人民發聲,市民就會企出來幫佢地撐,否則都應該比人cut了,電台係咁,報紙都係咁,免費報紙出現之後,收費報紙的廣告收入明顯被搶,競爭激烈之下,明報作為收費報紙競爭力較弱,結果又是反政府有市場,變成肥佬黎第二。

個個唔掂就走向民粹,以民意作擋箭牌!王維基是鬥唔死無線的,但很多例子已經顯示惡性競爭只會把媒體推向極端,電台報紙已經如是,如果連免費電視都如此,但免費電視滲透率很高,變成了洗腦機器,哈!政府自己就真係捉蟲,既然橫死掂死,他殺總好過自殺卦!

沒有留言:

發佈留言

請留回應!