搜尋此網誌

2012年2月7日星期二

歐債危機有幾差?還看德國DAX和法國CAC

天天都唱歐債危機除時爆煲,隔天就有消息指希臘快要賴債違約,跟着是.......唉!聽到厭了!不如看看德國DAX和法國CAC指數:


綠色線: 法國CAC
橙色線: 德國DAX 


走勢跟美股一樣拾級而上:


歐洲危機有幾差?從股市走勢看,是否可以樂觀些?

8 則留言:

  1. 响投資既國度, 當全世界人都一致向且一方面諗時,市場反應往往會俾你出乎意料既結果。即係人人做"估"神時,個市就跌鑊甘既俾你睇, 相反當人踩人時, 佢就升俾你睇。 歐債加埋今年大大話話都吹左三年, 人人估今年會點衰, 財爺都話要堆沙包, 個個都預期既嘢通常都唔會發生。呀, 仲有2012世界未日喎, 唔知會唔會發生呢?

    回覆刪除
  2. 係人都看到的東西,通常唔會發生,咁易睇倒,歐洲央行都唔做嘢,任由砍頭埋牆咪好白痴?印銀紙就當然興奮,所以越危越興奮,浮沙上建樓,一有乜e郁,便回到起點,會否世界末日?好難講!SARS世紀傳染病、911飛機撞摩天大厦都可以發生,咁嘅環境搏小小承順風車都可以,但係唔好太搏

    回覆刪除
  3. 係呀, 手上股票呢個月升左唔少(之前帳面有賺,後來跌左, 依家升返), 手上有現金都唔敢郁, 平常心睇市, 升就冇得佢升, 等佢調頭落幾日時再走咁d貨, 儲錢買樓。

    回覆刪除
  4. 目前只持有三隻股981, 2357, 1164,前兩隻持有三年以上, 1164係去年中先加入, 今早開市前掛0.87入1164一萬, 又到喎, 依家掛0.94出二萬, 扣埋手續費, 執一千度, 買唔到算數,手上仲有十六萬股。長期集中只睇幾隻股, 都知佢波幅响邊, 好過睇報紙聽d財演亂吹。

    回覆刪除
  5. 2007年入1164,是否平手離場?Anyway我只睇幾隻藍籌股,3988,883長揸收息,兩個月前18.5入了一些2628,14.3再添D883,睇吓點?941重來都唔買入,只是用來睇指標,還有一些option,好少講,因為仲學習緊

    回覆刪除
  6. 你07年入1164? 0.2X咋喎,我留意佢係因為去年中佢被中廣核收購後先知呢隻股(今年先改名, 前名叫維奧, 藥股, 本業唔使理佢),呢間中廣核母公司係供應大亞灣核電站及國外幾家核電廠既供應商(央企), 由於核原料响國外採購較敏感,以國企身份去買可能會遇到麻煩, 故收購間民企來做。
    你想收高息, 推介405, 年息都有7%, 股價就冇乜點郁. 有時間分析下。

    回覆刪除

請留回應!