搜尋此網誌

2013年3月1日星期五

大戰(9): 硬撼

地產今天特別多好戲!

新鴻基今天公佈2012年半年業績,截止2012年12月31日,中期純利225億元,按年增長6.5%。不過值得留意的是,盈利主要來自投資物業重估收益和租務物業,物業銷售盈利是跌18%。

樓價半年升了17%,物業銷售盈利竟然是跌!一係減價賣樓,一係唔減價亦都唔賣樓,兩者都影響發展商盈利,BSD的威力!

昨天公佈完財政預算案,只聽見一片不滿無糖派的聲音,曾幾何時人人都食糖食上癮?唔通真係要話你知,政府要錢來撼?撼邊個?

你這邊廂調控需求,地產商在另一邊廂調控供應,天榮站意見書當標書,政府不耐煩了,今天下午公佈在新一財政年度,取消勾地表制度,並將每季主動賣地。政府一方面爭取供地權,另一方面迫地產商表態,睇好就真金白銀拿出來買地,唔睇好就唔好托下托下!誠哥拆售酒店雍澄軒,果然係北冥神功,吸收他人內力準備開戰!

唔知政府呢招叫乜,讀者可否幫忙諗諗?

CY果然硬淨,但相信地產商都唔會示弱,唔知CY會唔會好似以下片段收場?哈!哈!




7 則留言:

  1. 要Xianggang樓價跌, 只有經濟下滑的時候.
    只要業主有持貸力, Xianggang 樓價都無咁易跌.
    觀乎歷史, 樓價都係收外圍因數影响最大.

    相信政府呢套組合拳仲會有排出

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係睇下D地產商肯唔肯舉手追價投地先講

      刪除
    2. 從Nash Equilibrium 黎睇, 地產商(們)好大機會會舉手投地.

      刪除
  2. 回覆
    1. 如果只是一味守唔攻,最後一定會輸,是捉棋大忌

      刪除

請留回應!