搜尋此網誌

2021年2月24日星期三

2021年2月16日星期二

投資GBTC 點睇?有咩風險?我為何會買Waves?談選幣的竅門!

GBTC並不是ETF,而是Trust Fund Unit,OTC買賣,不過有律師、會計師監察,依循法律,產品依足法例規定,在現今互聯網即時報買賣價格及可在券商平台交易,實在無需必定要在SEC的交易所才可Trade,但投資者必須弄清楚買的產品是甚麼及其風險之所在!另外,本集會解釋為何我買Waves,還有選幣要看甚麼資訊?影片完全分析!




https://youtu.be/FVnmG8MV4aI


2021年2月9日星期二

比特幣 48000美元仲追唔追?(更新了)


Tesla買了15億美元比特幣,令比特幣一飛衝天,直升上43000美元,最新報價48000美元,Elon Mask現在才買入,當然不會短期看50000美元咁少、佢睇可能係100,000美元,甚至200,000美元,咁仲追唔追得過?咦!筆者買了很多以太坊,似乎落後於比特幣,係咪睇錯市?你諗我點講?請看影



https://youtu.be/c5y5fHJbB38 (更新了,全片5分54秒)



2021年2月3日星期三

比特幣40,000美元、以太坊升破1500美元, 究竟佢地只係一個軟件?定係一場革命?點睇係熱潮定係後浪?

比特幣曾升至40000美元一枚、以太坊已突破1500美元,它們是否只是泡沫?升爆就收皮嗎?

看你點睇?如果你看作一場革命,發展是會不斷返來,而且越來越多新發展。


睇番貨幣歴史,只需要人接受使用作交易媒介就可以,當商業發展都上晒l網,網絡貨幣發展係好自然嘅事。1688英國金融革命造就中心化企業崛起,以太坊造就去中心化企業崛起,而Open source 軟件如Linux本身就係一個革命,因為它改變左人嘅睇法,同埋做事嘅方法,所以比特幣、以太坊、Linux全都是進行去中心化的革命。當去中心化的力量強大起來,散戶作為金融市場的主要參與者的主導資金力量也增強了,GME事件正正就顯示了這一點。


請看最新影片