搜尋此網誌

2018年12月27日星期四

以太坊代幣ERC20當幣trade係咩玩法


早兩日只是在Facebook 噏咗兩句(https://www.facebook.com/142265409305402/posts/922630301268905/),我個blog的referral sites出現了兩個鹹網link,咁嘅!在下並唔係咁得閒分析啲垃圾嘢,在Facebook 噏兩句只因坊間太多廢話,而有見Rock 哥講得比任何分析員到point,才開心分享一下!

見近日蘋果日報和港股策略王的訪問有點哽耳,又要以正視聽!

第一:ERC20是以太坊列明的標準而發出的智慧合約代幣,通常用於ICO代幣,是以太坊上運作,如果你trade緊ERC20,即係話那個所謂幣係無自己的Blockchain嘅! 所以唔算係「幣」,例子如FCC。

第二:ERC20 不能說是以太坊的side chain,這樣説法是錯的!以太坊被形容有如一部超級電腦(我的第二本書「區塊鏈的金融革命」有詳細解釋),智慧合約是以太坊上的program ,ERC20是以太坊發出的代幣,以太坊上運作,因此不能説是「side chain」,side chain 給人意思是分支出來,令人以為是另一條chain,以太坊分支出來的chain 都可以説是有自己的Blockchain 和屬於另一個幣。

操盤手法參考:
幣圈莊家最新操盤手法大曝光丨老金金融筆記18:
https://zhuanlan.zhihu.com/p/33403365
Rock哥條片講得很到Point,再在這埋分享


2 則留言:

  1. ROCK哥踢爆交友騙案都好好睇!!!
    同埋佢個易容粧好好笑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 踢爆呢D人要有勇氣,有些有集團背景,所以Rock 哥真係犀利

      刪除

請留回應!