搜尋此網誌

2011年9月13日星期二

今個星期日吃鴨胸意粉

今個週日吃意大利粉!

鴨胸意粉

食材:2kg鴨胸 意粉
配菜:洋葱 乾辣椒 蒜容

醃鴨胸方法:
  1. 先用海鹽和黑胡椒撤蓋鴨胸兩面,醃半小時
  2. 鴨胸放入保鮮袋
  3. 2枝新鮮rosemary或1/2茶匙乾rosemary
  4. 1/2茶匙乾thyme
  5. 1粒蒜頭切碎
  6. 1湯匙橄欖油
  7. 1杯橙汁
  8. 磨一個橙的皮
  9. 1湯匙啡糖
  10. 將3,4,5,6,7放入2的保鮮袋撈暈
  11. 醃一晚或至少3小時

一碟意粉的材料:
  1. 1隻(隨意)乾辣椒切碎
  2. 1粒蒜頭切碎
  3. 意大利粉
煮鴨胸方法:
  1. 預熱焗爐攝氏180度10分鐘,只用上火(即grill)
  2. 鴨胸放在焗盤,皮向上焗15分鐘,反轉再多焗10分鐘
  3. 拿出來切片,若果不太熟不打緊,一陣還會過鑊
  4. 洋葱切條
  5. 開鑊燒熱少許油,放入洋葱,加少許食鹽,煮至全熟
  6. 放入鴨胸片快炒片刻,洋葱鴨胸片放在碟上備用
煮意粉:

  1. 在焗鴨胸的同時,煲滾水烚意粉,加入少許食鹽和少許橄欖油, 看看意粉包裝煮多夠,若需要煮8分鐘,便只煮至7分鐘,拿起過冷河,留待其餘1分鐘一會兒過鑊
  2. 留起一碗煮意粉的水備用
  3. 開鑊燒熱少許橄欖油,炒香辣椒乾碎和蒜容
  4. 放入意粉,加少許食鹽散面,快炒,加入少許煮意粉的水,煮1分鐘
  5. 放入巳炒好的洋葱鴨胸片,撈一撈便可上碟


5 則留言:

  1. 原来乱博兄都系爱美食爱音樂之人\(^o^)/。刚刚從台灣回港,见到你得留言,馬上來聽聽 Earl Klugh 的音樂,疲累的身躯登時輕鬆起来了,倦意全消,很好的音樂啊。仲有得着,就是你的鴨胸意粉 (Oo0),小弟系意粉迷,過两日買鴨胸試吓!!

    聽了两首 Earl Klugh 的作品(你 blog 上的 DoC 及剛剛聽到的 Dream Come True),令我回憶中學時代聽過,令我舒懷的 The Belair String。

    http://www.youtube.com/watch?v=s8oJP03UM-Y

    回覆刪除
  2. 更正:這兩兩次都寫錯焗爐的度數,應該是"攝氏"180度至啱,不是"華氏"

    回覆刪除
  3. 可否試試配以意大利Barolo紅酒, 酒莊不限, vintage可以2004以後為佳(以配此鴨胸意粉為consideration), 價錢不用貴, 400-500左右均可, 以Barolo濃烈的果味, 當可與此dish相得益彰!

    回覆刪除
  4. 謝謝提意!筆者不太懂嘆紅酒,一定要試試!

    回覆刪除
  5. 不用客氣, 飲紅酒未必一定要貴價才好飲, 最重要係睇心情, 睇環境, 睇食物, 睇朋友, 有時一支30元的紅酒都會令你陶醉, 有時3000元的紅酒可能會令你失望! 慢慢試, 細細感受吧!

    回覆刪除

請留回應!