搜尋此網誌

2011年12月26日星期一

我的聖誕餐

新屋入伙,24號晚請朋友回家歡度平安夜兼House Warming! 亂博當然親自下廚了。


頭盤:法國鵝肝



材料

鵝肝,法國豆


做法:
  • 燒熱少許牛油,炒法國豆,落少許鹽調味,加少許水煮至熟,然後上碟裝飾
  • 鵝肝兩面灑少許鹽、胡椒粉、撲少許粉
  • 燒熱鑊,不要落油,煎香鵝肝,煎鵝肝時油會從鵝肝流出
  • 鵝肝兩面各煎三至四分鐘,鵝肝不要太熟,中心少許粉紅色是最合適
(貼士:買鵝肝最好是已經切片,因為切鵝肝有少許難度。厚度約兩隻手指最佳。)


主菜:摩洛哥羊架




材料:1千克羊架

醃料
  • 3 湯匙青檸汁
  • 1/4杯橄欖油
  • 1/4杯切碎的新鮮荽茜(parsley)
  • 切碎1個細洋蔥
  • 3粒蒜容
  • 1湯匙海鹽(可用3/4湯匙粗鹽代替)
  • 1湯匙黑胡椒
  • 1湯匙紅椒粉(Paprika)
  • 1湯匙小茴香粉(Cumin)  (City Super或Taste有得賣)
  • 1湯匙荽茜粉(Ground Coriander) (City Super有得賣)
做法
  • 將以上醃料和1千克羊架放入大保鮮袋,醃3-24小時 (最好醃24小時overnight)
  • 預熱焗爐至攝士180度(用上火Grill) 20-25分鐘 (視乎羊架厚度)

甜品?沒有造甜品呀!甜品是我弱項!用德國甜品酒Ice Wine代替!哈!

7 則留言:

  1. 唔好意思, 响你咁美味既佳餚, 掃你興, 分享剛睇到"湯文亮"的文章有關樓市向下炒既節錄部分同你分享, 睇睇你意見。
    "任志剛說,將自住物業出售的人等同沽空,這點我又不同意,「沽空」的意思是他們沒有該種商品或股票,但預測該種商品或股票的價格將會下跌,在法例容許下,買「跌」,亦即是沽空。但任總以金融角度看樓市,始終有少少偏差,其實他們確確實實有一層自住樓宇,將之沽售,但沒有「沽空」,姑物論沽售抑或沽空,我認為他們始終是賭徒,一批賭身家的賭徒,立法會議員要求出招其實是幫一班輸了錢的賭徒翻本,又是否合理,大家給予一個答案。

      這樣,即是樓市不能向下炒,正如陸兄所說,這些深奧的事物政客他們是不會理解,在過去一年,投資物業市場出現一個罕見情況,有一些物業投資者將自己擁有物業在市場發售,會給與一個非常長成交期,有長達兩年,不過買家最少要給予15%訂金,而要價往往會高出市價10%,該名投資者的做法其實是炒向下。如果有買家以投資者的條件簽訂買賣合約,新買家往往亦是一名物業投資者,他的心態是有兩年期,若時勢不好,放棄訂金便可以,其實中正「向下炒」投資者下懷,他的經驗,眼光,樓市已達一個高位,他在最高位是以溢價出售物業,再加上一個長成交期,目的是希望購買者不成交,撻訂15-20%便可以。這樣,他炒向下亦能賺得不俗利潤,最主要的是他其實沒有售出物業。不過,該名物業投資者做法,沒有2-30年功力是不能夠施展出來,政客又怎會明白。 "

    回覆刪除
  2. 依家d發展商如長實好似用緊呢招賣"盛世", 俾特長成交期, 會唔會都係向下炒, 定純為散貨, 總之就係唔睇好後市, 先沽而後快。

    回覆刪除
  3. 樓根本無得沽空,明明是現貨買賣,比喩long put 或short call都唔啱,似是睇錯市提早take profit, 賺少咗!任總說此話即是叫人買樓,在通脹上升的情況,他沒有錯,但那番說話的時間有點遲吧!通脹已經水尾!不講以前,但就他說完此番話後,樓價已經開始緩緩下跌,準確度有幾高?最終睇市入市都應該靠自己。致於你說的case中,買家要給予15%訂金和高出市價10%買樓來換取遲些成交睇升,呢個case就比較似long call,因為未有現貨交易過,但現在二手樓環境甘差,仲感睇升?呢位人兄都得架喇!二手樓價正在下跌,賣方其實冇損失,買家肯甘樣成交,why not? 而發展商用長成交期和二按吸買家,一方面散貨,另一方面回寵一部份現金,其實佢地仲可以一部份長綫租出,現金回流慢些,但沒有現金壓力的大發展商是等同買股票長揸收息,股票長綫升是沒問題的,樓也一樣,最怕係政府改變政策,改收GST而不再在靠賣地貼開支,如果有這一天,你好快D賣樓!

    回覆刪除
  4. 多謝回覆, 你講政府如改收gst, 就要賣樓, 何解? 當年唐唐做財爺時有提過, 但反應係一面倒反對, 最後好似八萬五咁, 唔提等於冇。
    係唔係如果政府主要收入唔靠賣地收入, 使樓價下跌? 兩者關係如何? 煩請指教。
    當經濟環境唔好時, 政府又會講稅基狭窄, 要擴闊稅基(或加收入); 地鉄上市,領匯上市, 五隧一橋, 自訂車牌就係政府叫窮時既產物。

    回覆刪除
  5. 地鉄上市,領匯上市, 五隧一橋係窮到要賣仔,仔冇咗可以揾第二個再生,天性未改,賣自訂車牌等同賣吓膠花,只是幫補生計,試問有幾多人係車主,車主之中又有幾多人肯俾多D錢買自訂車牌?現在佔政府收入最大部份的是來自賣地和地產印花稅,正所為食粥食飯都靠佢喇!

    如果你是地產小投資者,地產商亦只是比較大的地產投資者,政府是最大地產商,大地主,三者同坐一條船。佢係最大地產商,當然担心地價跌會影响收入,自然會托市。但改收GST即真係擴闊稅基,等同要轉行!唔靠賣地,靠賣多手袋、賣鞋、賣電腦,即是說地產收入下跌也不用再怕冇飯開!佢轉行,你更加要!

    回覆刪除
  6. 看來你這個聖誕party挺warm啊! 鵝肝有些人用法國甜酒Sauternes配, 但我覺得在這個party, 可試試配Champagne 或 Australian Sparkling Wine, 一方面可作party 的 Welcome Drink, 亦可作大餐Full Course的Starter的餐酒, 一舉兩得!

    Main Course羊架不妨試試Australian Shiraz, 肯定perfect match, 記憶中Barossa region內Elderton Estate Vineyard 的 Shiraz 極配roast lamb, 屈記有售, 買中下價系列已可.

    德國甜酒Eiswein享負盛名, 好想知道你那瓶的名字, 好讓我解解酒愁... 

    All the best! :)

    回覆刪除

請留回應!